رئیس تشخیص مصلحت نظام:

مقاومت با ترور از بین نمی‌رود/ رژیم صهیونیستی پاسخ دردناکی دریافت می‌کند

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با تاکید بر اینکه جریان مقاومت با ترور از بین نمی‌رود، گفت: رژیم صهیونیستی باید شاهد تقاص اقدامات خود باشد؛ چراکه وعده الهی حق و نصرت الهی در پی صبر صابرین و شهادت مستشهدین است.
کد خبر: ۶۸۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵ - 01August 2024

مقاومت با ترور از بین نمی‌رود/ رژیم صهیونیستی پاسخ دردناکی دریافت می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه کلاس‌های تابستانی مدارس دارالعلم حرم مطهر رضوی اظهار داشت: جریان مقاومت خاموش‌شدنی نیست؛ چرا که ارکان این جریان صبر، ایستادگی و شهادت است.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل با کشتار مردم در غزه، فلسطین و ترور فرماندهان جبهه مقاومت در حال خطای محاسباتی و اشتباه سنگینی است.

رئیس تشخیص مصلحت نظام گفت: جریان مقاومت یک اندیشه، تفکر و حیات است و نمی‌توان با ترور آنرا از بین برد بلکه با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه و شهادت آنها این تفکر و جریان بیشتر از گذشته رشد می‌کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی در ادامه با اشاره به شکل‌گیری جبهه مقاومت، تصریح کرد: جریان مقاومت برگرفته از تفکر و جریان انقلاب اسلامی است و اسلام و ایمان پایه آن است و این دو اصل تفکر شهادت و مقاومت را به جلو می‌برد و موجب معنای بزرگ شهادت می‌شود و جریان مقاومت ادامه پیدا می‌کند و قوی‌تر خواهد شد.

وی بیان داشت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی قطعاً پاسخ دردناکی دریافت می‌کند چرا که اسلام از خون شهدا در خانه خود نخواهد گذشت. 

رئیس تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: اسرائیل به استیصال رسیده و اقداماتی که انجام می‌دهد حساب شده نیست و برای نجات خود دست و پا می‌زند.

آیت‌الله آملی لاریجانی ابراز داشت: رژیم صهیونیستی باید شاهد تقاص اقدامات خود باشد چرا که وعده الهی حق است و نصرت الهی در پی صبر صابرین و شهادت مستشهدین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار